מרגש • לוחם האש קפץ לדירה הבוערת, ולפתע שמע בכי של תינוק

מפקד הצוות נכנס לדירה והבחין בתינוק רך בשנים כשהוא שוכב בעגלה. מפקד הצוות חילץ את התינוק בחסדי שמים ללא פגע והעבירו לידי אמו ששהתה באותה העת מחוץ למבנה.
בנצי לייזרוביץ No Comments on מרגש • לוחם האש קפץ לדירה הבוערת, ולפתע שמע בכי של תינוק
צילום: צילום: כיבוי אש
מפקד הצוות נכנס לדירה והבחין בתינוק רך בשנים כשהוא שוכב בעגלה. מפקד הצוות חילץ את התינוק בחסדי שמים ללא פגע והעבירו לידי אמו ששהתה באותה העת מחוץ למבנה.
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (רביעי) בשעה 10:35 התקבלה קריאה במוקד כבאות והצלה ירושלים, על שריפה בבניין הנמצא ברחוב אגסי שבשכונת הר נוף ולמקום הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי ומנוף.

לוחמי האש שהגיעו למקום, הבחינו כי הבניין בן 8 הקומות אפוף עשן כבד כתוצאה מדליקה שפרצה בקומה השלישית, הם חדרו למבנה הבוער, החלו בסריקות לאיתור לכודים, כיבוי מוקד הבעירה, ואוורור המבנה מהעשן הרב.

כעבור זמן לא רב, הם השתלטו על השריפה, אווררו את המבנה ובמקביל חילצו מספר דיירים שנלכדו בעשן.

במהלך פעולות הסריקה, זיהה אחד ממפקדי הצוותים רס"ר יעקב זאנה קול בכי של תינוק קטן בדירה שהייתה אפופת עשן, דירה שהייתה סמוכה לדירה הבוערת.

מפקד הצוות נכנס לדירה והבחין בתינוק רך בשנים כשהוא שוכב בעגלה. מפקד הצוות חילץ את התינוק בחסדי שמים ללא פגע והעבירו לידי אמו ששהתה באותה העת מחוץ למבנה.

האם הנרגשת סיפרה למפקד הצוות כי כשהחלה השריפה, היא נמלטה מדירתה ביחד עם שני ילדיה הנוספים ותכננה לחזור ולקחת את התינוק, אך כשניסתה להיכנס לבניין, נאלצה לסגת מפאת העשן הכבד, המחניק והרעיל שאפף את כל קומות המבנה, היא הודתה בחום למפקד צוות הכיבוי על חילוץ התינוק ללא פגע.

מחקירה שבוצעה ע"י אגף חקירות אש בכבאות והצלה ירושלים, התברר כי השריפה פרצה בעקבות השארת מכשיר חשמלי אקוסטי פועל בסמוך לחומרים דליקים, בשלב מסויים נוצר ככה"נ כשל במכשיר והוא החל להתלקח ובתורו הצית את תכולת הבית.

צפו בתיעוד מהזירה:
אש, כיבוי אש, אגסי, (1)

אש, כיבוי אש, אגסי, (2)

אש, כיבוי אש, אגסי, (3)

אש, כיבוי אש, אגסי, (4)

אש, כיבוי אש, אגסי, (5)

אש, כיבוי אש, אגסי, (6)

אש, כיבוי אש, אגסי, (7)



0 תגובות